01 maart, 2016

Tada! - Carnivale Pillow

Ooit, in mei 2014, begon ik aan dit kussentje. Een leuk patroon met vrolijke kleuren dat past bij de deken die ik voor mijn oudste dochter haakte.























En toen kwamen er andere projecten die voorrang vroegen en kregen en dit vrolijke kussentje werd vergeten. In de herfst van 2015 vond ik het weer terug in een plastic zak achter de bank. Het patroon en het garen zaten er bij en ik besloot toen om het kussentje af te maken en met Sinterklaas cadeau te doen aan mijn oudste dochter. En zo gebeurde het. Op 1 december had ik het kussentje eindelijk af. Het werd ingepakt, van een passend gedicht voorzien en tussen de andere cadeautjes in de zak gestopt. Nadat mijn dochter het gedicht gelezen had, wist ze nog helemaal niet waar het over ging. Pas na het uitpakken ging haar een licht op en herkende ze het kussentje.
























Ze is er reuze blij mee en het ligt op haar bed, net als haar deken. Eind goed, al goed!























Het gratis patroon vind je hier.
Het kussentje is gehaakt met Stylecraft Special DK en haaknaald 4,5.
Het binnenkussen is zelf genaaid.

3 opmerkingen:

  1. Hey Marjolein,
    Wat een leuk kussen. Echt super leuk geworden :-)
    Fijne dinsdag.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (Casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen