31 juli, 2015

Pinspiratie - Yes Yes Shawl

Op zoek naar een leuk patroon om te haken in de auto op weg naar ons vakantieadres, kwam ik dit patroon tegen. Een leuk ontwerp met interessante motieven en reliĆ«fstokjes voor meer textuur. Het gratis patroon is in het Engels geschreven maar er is ook een stekendiagram bijgesloten. Misschien moet je even puzzelen, maar lukken doet het je vast wel.

























Ik ben deze shawl aan het haken met Scheepjes Invicta Colour in de kleur 970 "Burning Flames". Mooie warme tinten voor het najaar. Maar ik denk dat hij ook geweldig is in Scheepjes Sunkissed of Noro Silk Garden Lite.

























Disclaimer: ik heb geen enkele band met de ontwerper van dit patroon. Ik ben het wel zelf aan het haken maar ik kan je niet vertellen of er een Nederlandse vertaling van het patroon bestaat. Ik haak zelf via het diagram en de Engelse beschrijving.



2 opmerkingen: