03 april, 2015

CAL 2015 - week 12 en 13

Zo, precies op tijd voor het patroon van week 14 heb ik de rand van week 12 en 13 bij beide dekens af. En wat zal ik er eens over zeggen... Het waren in ieder geval heel veel vasten om te haken! Wat dat betreft vond ik de rand een beetje saai. Het idee van strikjes vind ik erg leuk maar de uitvoering vind ik wat te simpel. Ik had gehoopt dat het meer een vlinderstrikjesmodel zou worden. Maar ach, straks past het vast prachtig bij de rest van het patroon. Ik was in ieder geval blij dat de tweede deken klaar was en dat heb ik eigenlijk tot nu toe nog niet gehad.

Maar goed, hierbij de blauwe deken:
























Afmeting: 84 x 84 centimeter.



















En hier de roze variant (die ik vanaf nu denk ik maar de multicolor-deken ga noemen):

























Afmeting: 66 x 66 centimeter.
















En nu de randjes van week 14!
Haak je de deken ook? En wat vond jij van de strikjesrand?

Marjolein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten