15 januari, 2015

CAL 2015 - week 2

Zo, week 2 is ook af! Gisteravond heb ik lekker zitten haken en nu ben ik helemaal klaar voor morgen als de nieuwe toeren voor week 3 geplaatst worden. Ik vind de dekens nu al leuk! De kruissteek kende ik wel al van het borduren maar de gehaakte variant had ik nog niet eerder gebruikt. Nu dus wel en wat een leuke steek is dat zeg!
De kleuren van beide dekens vind ik ook nog steeds prachtig en het glittergaren geeft de dekens echt iets speciaals. Wat ontzettend jammer dat het garen niet meer geproduceerd wordt... Maar ik heb goed nieuws: er komt een vervangend garen! Vandaag heb ik met mijn leverancier gesproken en er wordt op dit moment - as we speak -  in de fabriek een nieuw garen gesponnen met dezelfde dikte, glitter én in de kleuren die in de originele dekens gebruikt is. Dus ook goud! Het duurt nog ongeveer drie weken voor het geleverd kan worden dus iedereen die glittergaren wil: nog heel eventjes geduld.

Maar goed, mijn dekens dus. Hier de blauwe versie. Hij meet inmiddels 31 x 31 cm:

























En hier de roze variant. Deze meet nu 23,5 x 23,5 cm:

























De kleuren zijn een beetje raar, vooral van de roze deken. Het is niet echt geweldig weer om binnen foto's te maken. Dit is het beste dat ik voor elkaar kon krijgen.

Maar goed, week 2 is af. Kom maar op met week 3!

Marjolein

1 opmerking: