07 juni, 2014

Gevonden op het www

Al surfend op het www kom je weleens een site tegen waarvan je denkt: wauw! Zo vond ik deze week de Etsy winkel van Greta Tulner, "ATERGcrochet". Zij ontwerpt superleuke dingen en haakt ze vervolgens in de meest vrolijke kleurcombinaties. Inmiddels heeft zij bijna 70 verschillende patronen in haar winkel staan en allemaal zijn ze even leuk. Het is moeilijk om een favoriet te kiezen!

Kijk bijvoorbeeld eens naar deze superleuke slakken. Als ze echt waren mochten ze van mij in mijn tuin komen spelen, wat een kleurige exemplaren!
















Deze lampionnen zouden niet misstaan bij onze volgende barbecue. Hier word je toch blij van?



















Leuke hondjes voor op je tas of op het spijkerjackje van je (klein-)kind. Maak hem in zijn/haar favoriete kleuren en ze zijn gegarandeerd een hit!




















Een mooi patroon van een ster in een zeshoek. Leuk voor kussens, tassen en dekens.



















En tot slot een prachtig hoesje. Fijn om kleine dingen in te bewaren.



















En, heb ik te veel gezegd? Mooie patronen toch?
Misschien ga ik zelf van de zomer de lampionnen maken. Ik denk dat ik die toch echt het allerleukste vind!

Marjolein




1 opmerking:

  1. Echt prachtige dingen maakt ze. De lampions zijn zo leuk voor bij een feestje. Ik heb al diverse van haar patronen gekocht. Nu nog tijd vinden om het allemaal te haken.

    Fijne Pinksterdagen, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen