05 mei, 2014

Prachtige barbiejurken

Eind december liet ik je in dit bericht al kennis maken met de schitterende gehaakte barbiejurken van Karin. Ze heeft er nog veel meer gemaakt en vandaag wil ik je graag nog meer van haar mooie creaties laten zien.

Als eerste een mooie witte jurk met heel wijde rok en een apart ingeregen blauw lint. Daarnaast een wit met blauwe jurk én bijpassende parasol.














Dan een jurk met kant en heel veel ruches en bijpassende hoed in een zalmroze tint.
















En tenslotte een jurk met een heel andere voor- en achterkant. Heel verrassend!


















Karin haakte deze jurken allemaal met het mooie dunne garen "Filetta" van het merk ONline. Een 100% katoenen garen met een mooie glans die naast standaard wit en crème ook verkrijgbaar is in een heleboel leuke kleurtjes. En sinds deze week hebben wij de kleuren "Lavender" en "Mint Green" nieuw in het assortiment!

Helaas heb ik geen patronen van deze jurken. Heel jammer want ik zou ze zelf ook best willen maken...

Mocht je trouwens zelf ook iets gemaakt hebben met garen dat je bij de Haakbaak hebt gekocht, mail dan vooral een foto door. Ik plaats ze graag op mijn blog!

Marjolein

3 opmerkingen:

  1. Prachtige jurken voor echte Barbieliefhebbers. Knap gemaakt.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Zoals in mijn blogpost staat te lezen heb ik geen patronen van deze jurken...

      Verwijderen