13 april, 2014

Kaleidoscope Blanket - deel 3

Inmiddels is het eerste kwartaal van de Kaleidoscope Blanket Mystery Club voorbij en ik kan je vertellen dat ik er met veel plezier aan werk! Het is erg leuk om iedere maand de deken een stukje te zien groeien en het patroon tot ontwikkeling te zien komen. Het allerleukste vind ik dat het iedere maand weer een verrassing is om te zien hoe het patroon verder gaat. Welke kleuren komen er nu? Zou dit stukje van een cirkel worden of toch niet? En wat voor kleur zullen de opvulrondjes deze keer krijgen?

Het patroon voor de maand maart heb ik nu af. Het begint al echt te lijken op de figuurtjes die je in een kaleidoscope ziet of, zoals mijn jongste dochter van 2,5 zegt: telescoop. Zij kijkt er in naar de sterren zegt ze. En ergens heeft ze wel gelijk, het zijn net gekleurde sterretjes!

Nog even hoe de deken er na het februari patroon uit zag:






















En dan nu de deken na het haken van het maart patroon:





















Ik ben benieuwd hoe de deken er aan het eind van deze maand uit ziet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten