04 maart, 2014

Kleuren!

Tijdens het inpakken van bestellingen gebeurt het wel eens dat ik getroffen word door een mooie, fraaie of bijzondere kleurcombinatie. Uiteraard zie ik heel veel combinaties voorbij komen maar zo af en toe kom ik er één tegen die me werkelijk pakt en die ik prachtig vind. Zo ook onderstaande combinatie van "Extra Soft Merino".

Ik kon het dan ook niet laten om er een foto van te nemen en met je te delen, zo mooi! Als ik dit zie ga ik me vanzelf afvragen wat er dan mee gemaakt gaat worden. Een deken? Kussens? Of een mooi gestreept vest? Misschien een prachtige sjaal met muts en handschoenen? Of misschien iets heel anders. Ik word daar zo nieuwsgierig van.
Daarom vind ik het ook zo leuk als iemand mij een foto stuurt van gehaakte of gebreide creaties. Op die manier zie je wat iemand anders met de garens maakt en dat inspireert mij weer tot het maken van weer iets anders.

Wat dat betreft is internet een prachtig medium want overal kan je inspiratie vinden!

Marjolein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten