25 februari, 2014

Het was een feest!

Wat vond ik het leuk om jullie allemaal te zien op de Handwerkbeurs in Zwolle!
Zoveel gezellige mensen, zoveel leuke gesprekken en zoveel fijne complimenten,
het waren een paar enorm leuke dagen.














Inmiddels ben ik weer helemaal terug in de alledaagse routine van werken, gezin en huishouden. De voorraad is weer geteld, de winkel weer helemaal op orde en de garens die op zijn, zijn alweer bijbesteld. Het huis ziet er ook weer toonbaar uit en de kinderen hebben hun moeder weer terug. Vooral mijn jongste dochter van 2,5 vindt dat erg fijn.

















Mijn oudste dochter van 9 heeft mij minder moeten missen want zij was op zaterdag en zondag mijn onvolprezen beurshulp. Al glunderend hielp ze klanten met het uitzoeken van kleurtjes, afrekenen en tasjes met garens inpakken en het bijvullen van de garens.

















Daarnaast heeft ze haar handwerkhorizon verbreed door workshops droogvilten en kantklossen te volgen en heeft ze haar garenkennis uitgebreid door de spinsters in de tweede hal om uitleg te vragen. Het was echt gezellig. Wat mij betreft doen we het volgend jaar nog een keer!

Wat vonden jullie van de beurs?

Marjolein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten