24 januari, 2014

Hulp in de keuken

In navolging van mijn huishoudmuis ben ik gaan nadenken waar ik nog meer hulp in huis kan gebruiken. Na veel nadenken kwam ik uiteindelijk uit in de keuken. Hoewel ik vooral het bakken van taarten, koekjes en brood erg leuk vindt om te doen, ben ik minder te porren voor de dagelijkse warme maaltijd. Maar ja, met een hardwerkende man die vaak buiten zwaar lichamelijk werk doet en twee opgroeiende, jonge kinderen vind ik een verantwoorde warme maaltijd aan het eind van de dag erg belangrijk. Koken is nou niet bepaald mijn hobby maar wel een dagelijks terugkerend onderdeel van de agenda. Ik zocht dus hulp. En via Ravelry kwam ik terecht bij dit kippetje. Of ze goed kan koken? Ik heb nog geen idee. Als ik zo naar haar koekjes kijk, mag ze nog wel even oefenen ben ik bang. Ze zijn nog een beetje bleekjes.....

























Ik haakte dit kippetje met Catania en Catania Fine met haaknaalden 2,5 en 2 mm. Het patroon vind je hier op Ravelry.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten