09 november, 2013

Ra ra?

Ra ra wat wordt dit?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Een heleboel vrolijke kleurtjes haakkatoen en een lap in de rondte gehaakt met allemaal verschillende patroontjes......
 
Geen idee?
 
Dan zal ik het je vertellen. Van de week zag ik ergens op internet iemand die een lampion gehaakt had voor Sint Maarten. "Dat kan ik ook!" dacht ik en omdat de papieren lampion van mijn oudste dochter vorig jaar kapot was gegaan, leek mij dit wel een leuk project voor tussendoor. Dochterlief sprong een gat in de lucht en vond het "supergaaf mam!" dus ging ik aan de slag.
 
Ik dook mijn restjesmand in en vond een heleboel vrolijke kleuren Catania en Limone haakkatoen. Gewapend met mijn haaknaald ging ik aan de slag. Iedere kleur is een ander patroontje en het wordt echt een heel vrolijk geheel. Het is zo leuk om te doen! Een ideale manier om restjes garen te gebruiken maar ook een heel leuke manier om eens nieuwe steken uit te proberen.
 
Morgen maak ik hem af. En natuurlijk laat ik het eindresultaat aan jullie zien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten