09 augustus, 2014

CAL - benodigdheden




















Hallo, daar ben ik weer! Zoals beloofd hierbij het lijstje met alles wat je nodig hebt om mij te maken. Wist je dat je bijna alle benodigdheden bij de Haakbaak kan kopen? Als je op de links klikt, kom je meteen in de winkel.

Dit heb je nodig:

1 bol Scheepjeswol Stone Washed 801 Moon Stone
1 bol Scheepjeswol Stone Washed 804 Boulder Opal
ca. 15 cm Catania Uni 257 Flesh
1 paar zwarte veiligheidsoogjes 8 mm
vulling
haaknaald 2,5 mm
naald om alles aan elkaar te naaien
schaar

Mocht je bovenstaande spullen nog niet hebben dan kan je ze bestellen bij de Haakbaak. Als je uiterlijk donderdag 14 augustus bestelt en betaalt, zorgt Marjolein er voor dat alles op tijd verstuurd wordt zodat je zaterdag 16 augustus meteen mee kan doen met de CAL!

Ik heb er zin in!

Beestje X

7 opmerkingen:

  1. Leuk!! Ik ben heel benieuwd naar het beestje zoals je het noemt! En eindelijk kan ik de stone washed garen gaan uitproberen :)

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je mee doet, Henrike! En het garen zal je niet tegenvallen denk ik. Ik vind het zelf heerlijk haken!
      Marjolein

      Verwijderen
  2. Ohhh...ik wil ook graag meedoen. Als ik vandaag de materialen bestel en betaal. Wordt het dan vandaag verzonden?
    Groetjes, Alice

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Alice, als dat je vandaag lukt, wordt het vandaag nog verstuurd! Marjolein

      Verwijderen
    2. Ik was vergeten te zeggen: als dat je lukt voor 13.00 uur. Daarna ben ik niet meer aanwezig!

      Verwijderen
    3. Helaas..ik was pas na 13.00 uur terug. Heb je een internetwinkel of ook een fysieke winkel?
      Groetjes, Alice.

      Verwijderen
    4. Ik heb een internetwinkel maar op afspraak kan je altijd een bestelling op komen halen. Geen probleem! Marjolein

      Verwijderen